4 tips voor het kopen van vrijetijdskleding

casual kledingwinkel

Hier zijn enkele snelle tips om u te helpen bij het kiezen en kiezen van vrijetijdskleding voor vrouwen tijdens uitverkoop en sluitingen: -

Onderzoek de vrijetijdskleding voordat je koopt

Bedenk voordat je hem oppakt dat de vrijetijdskleding waar je naar kijkt waarschijnlijk al een paar honderd keer eerder is getest. Een beetje slijtage aan de vrijetijdskleding is dus te verwachten. Als ze niet versleten of op zijn minst een beetje uitgerekt zijn, zal de casual kledingwinkel het waarschijnlijk niet te koop aanbieden, vind je ook niet?

Controleer de naden en randen om te zien of ze in orde zijn. En als u waar voor uw geld wilt, controleer dan ook op gaatjes, losse labels en verkleuring. Ja, we weten het, het is in de uitverkoop en we mogen casual kleding van TOPKWALITEIT verwachten voor dat soort prijzen, maar TOCH wil je waarde gehecht aan de vrijetijdskleding. Je betaalt er nog steeds voor, zeker niet gratis.

De vrijetijdskleding testen voordat je deze naar de kassa brengt

Ik weet het, dit klinkt zo logisch en toch zo belangrijk. Koop nooit vrijetijdskleding of andere soorten kleding zonder deze eerst uit te proberen. De maatvoering en het snijden is heel erg belangrijk. Wat er goed uitziet op de planken of mannequin, ziet er misschien niet zo goed uit voor jou. De vorm en grootte van je lichaam is heel anders dan de paspop, dus breng hem naar de paskamer en probeer de vrijetijdskleding uit op vorm en maat. Als je kieskeurige kinderen bij je hebt, kom er dan een andere dag (misschien morgen) voor terug. Een tijd waarin je de vrijetijdskleding kunt testen.

Voorgesteld lezen: Groothandel modekleding: het wordt alleen maar gemakkelijker om te kopen!

Is de vrijetijdskleding ECHT in de uitverkoop?

Ik weet niet hoe het met u zit, maar ik denk dat dit het moment is waarop etalages echt zinvol zijn. Laten we zeggen dat als ik een vrijetijdskleding zie die ik leuk vind, ik naar binnen ga om een ​​kijkje te nemen en de prijs te noteren. Als ze een uitverkoop of korting houden, weet ik of ze vals spelen of niet. Sommige winkels voor vrijetijdskleding DOEN echt vals en ze zeggen dat hun normale prijs $ 49 is terwijl het slechts $ 35 is. Ik weet het. het klinkt onbeduidend en berekenend, maar hey, wil je goedkope vrijetijdskleding of wat? Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wil niet een van die gemakkelijk opgewonden liefhebbers van casual kleding zijn (eh ... wat ik denk dat ik ben).

Bekijk andere casual kledingwinkels voordat je beslist

Deze les heb ik een keer geleerd toen ik een fantastische en chic ogende casual kledingblouse voor de toonbank kocht, ervoor betaalde en naar buiten liep om een ​​vergelijkbare vrijetijdskleding te zien te koop in de winkel tegenover de winkel waar ik hem kocht! Tjonge, ik was aan het roken. Dus wat ik nu doe, is de vrijetijdskleding die ik leuk vind en de winkel, rondkijken in andere vrijetijdskledingwinkels en als ik dan iets soortgelijks voor een lagere prijs of iets beters niet kan vinden, ga ik terug naar de casual kledingwinkel en GRAB IT!!

Comments

Popular posts from this blog

Waarom het kiezen van de juiste damesjassengroothandel belangrijk

Blijf warm en up-to-date met damessweaters

Fashion Frenzy - Het is tijd om je stijl naar een hoger niveau te tillen met dameskleding en accessoires